whoaa ♥

assalamualaikum ! hee ~ saje nak buadd entry yg merapu petangpetang nyh . bosan laa . nyh nak citerr pasal semalam . aku send text kat zam , ayed , acap , remy . aku send cmnyh :

kalau awak bace text nyh , awak syg saya .
kalau awk delete text nyh , awk rindu saya .
kalau awk simpan text nyh , awk suke saya .
kalau awak reply , awk cinta saya .
kalau awk tak buadd pape , awk milik saya .

so , ape awk nak buadd skrg ? ;)

ttybe fon aku berdering , tekejodd aku . tgok² remy calling !  

me : heloo ~
him : haa ! heloo . kalo call ape jadi ?
me : hahahaha*batubatuk
him : ehh ! rilek lahh . haha
me : hehe .
him : kalo kol jd ape nyh ?
me : ntah . hehe
him : ye , aku syg , cinta , rindu , suke , milik kao .
me : yelaa . hehe
him : asal sore laen ?
me : sakedd tekak lahh .
him : dah jd sore artis . haha
me : pale kao . ehh ! bateri lo *tak sempat nak ckp fon aku dah mati . hurghh !

then aku teros sent text kate sorie b3 konk . dea kate tape . patuh text laa nan dea . sampai aku tertido . sebelum tuh dorang reply :

ayed : ape ker gila text cmtuh .
mas : HAHA . saje jea . dah kate bosan kan .
ayed : nyh dah reply , jd ape ?
mas : cinta lahh . HAHA . gurau jela .
ayed : kalau betol ?
mas : kalu betul , betul jela .
ayed : yela , nak tao gak perasaan tuh kan .
mas : terharu . 
ayed : tuh jea ! takde perasaan langsung !
mas : HAHA .

janganlah nak kate aku gatal . dorang nyh semua best buddy aku . ulang taip BEST BUDDY ! oke . yg perempuan pon ade laa . haih ! lagipon ayed nyh dah ade gf dah pon , aku anggap dea as abg aku jea . dea suke panggil aku 'ngok' . sebab bile text nan dea , kadangkadang aku blurr . HAHA .

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: