kenduri aqiqah :)

semalam 30 APRIL 2011 , hari sabtu , pakcik aku buadd kenduri aqiqah kat rumah dea yg kat shah alam tuh*dea ade 3 rumah . ramai jugak laa yg dtg . family belah isteri dea , family gf anak dea , family belah pakcik aku lagi , naseb baek rumah dea besar . kenduri tuh lepas zuhur , so family aku and family makcik aku*kakak ayah aku , dok sebelah umah jea gerak dlm pkul 12.45 cmtuh laa . sbb tggu anakanak makcik aku nyh degil , suruh siap boleh lg dok maenmaen , guraugurau . mmg panasla sebab kne pakai baju kurung , yelah da kate kenduri kan ? tapi aku bwk baju sparepart . HIHI . oke , dlm 1 lebih kiteorang pon sampai . lame jugak lahh lepak kat sane . pukul 9.30 malam baru sampai rumah . nak usha pic , ade dlm pesbukk yea :) .

nyh laa umah pakcik aku tuh . besar gilaa ! ;)


TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: