TAK FAHAM LAHH =,='

KENAPA PANGGIL MAS ?
TADE KAITAN PON DENGAN NAME BETUL KAO .
BAJEDD HOT JEA .


hello (!) , duduk diamdiam dan baca cerite aku dengan fokus oke . ramai yg salah fhm dgn nama aku . emm . ramai yg tanye , aku pon da penadd na jwb . pena sekali , aku suruh mmbe aku pegy tanya dekat ibu aku , then dea pon tanye lahh , patuh baru dea fhm .
oke now , mehh aku cite . mase aku baby dulu , nenek aku ( belah ibu ) na letak name aku MASTURA , tapi ayah aku taknak . ayah aku pon letak nama ASMA KHALEEDA . sebab ape letak nama asma ? ayah aku kate sebab nak sama dgn nama nenek aku ( belah ayah ) . nama nenek aku ASMAWIAH . so , nama mastura tuh melekat as a nickname jea . mule mule nickname dlm family jea , tapi kdg kdg ade org na kenal , aku ta bgtao nama betul pon . juzt bgtao nama mas jea . hehe bkn na kate ta bangga dgn nama betul tuh . bukan ! jgnla slh phm :'( . da lame knl nan dorang , baru aku bgtao nme sebenar  . then dorg kate aku penipu ! huh ! bila aku da terangkan , baru dorang fhm . huhu . tapi kat sch mmbe sume panggil ASMA . family belah ibu , boyfiee , ex , scandal dan sewaktu dgnnya jea panggil MAS . :') . nama adek lelaki aku start from ABDUL sebab ikot nama atok ( belah ayah ) . so nama adek bradek aku ialah :
ASMA KHALEEDA
ABDUL KHALEEQ
ASMA KHALEEQA

nama aku dgn nama adek bongsu aku na dekat sama kan ? ramai jugak yg confuse .

oke , sekarang da faham ? GOOD ! ♥

p/s : aku tade scandal taw ! statement tuh saje jea =,='

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: