KENANGAN DEMI KENANGAN ;")

FORM 1 
kite start sch bila ? 3 JAN 07 ekh ? aku pon lupe HAHA . btw , saja na cerita . start fom1 , aku pindah sch SMK SELAYANG BHARU ( SEBAR ) . dah masuk alam remaja kan , mesti laa suke . dah sekolah menengah . huhu . masa hari orientasi , mmg aku takodd + malumalu kambing laa kan , HAHA . yela , aku da laa tade kwn . mase aku darjah 6 aku sch SK WANGSA MAJU SEKSYEN 2 . then da dpt kelas , masuk kelas aku duduk laa nan sorang kwn baru aku nyh . nama dea ainaa . dea pendiam gilaa . mase tuh aku pon tade laa byk ckp . sepatah org tanya , sepatah laa aku jwb . ckp dgn org pon "saya awak" HAHA . then satu hari tuh , budakk belakang aku nyh mulot mmg kepoh laa . nama dea aliaa , lg sorang izyan . satu hari tuh izyan na keluarkan buku , patuh ade sekor lipas dlm beg dea . then si aliaa nyh mmg takodd lipas , dea pon tanya laa aku "koe takodd lipas tak ?" aku pon jwbla tak , tapi sbnrnye mmg takodd . HAHA . then aku tlg laa buang lipas dlm beg izyan tuhh . patuh aliaa tny "tadi kate tak takodd lipas ?" aku pon jwb "tak takodd , tapi geli jea" . HAHA . bodobodo jea kan . start dari harituh , aku pon berkawan dgn dorang sume . bile da na abes tahon aliaa ckp cmnyh kat aku "dulu masa first masuk sch , kao senyap jea kan , mata da laa besar , takodd aku tengok . aku engadd kao nyh pendiam jea . rupenye , sekali da knl kao perghh ! mulot sikedd cm murai . HAHAHA" dorang gelak ramai ramai .

FORM 2
tade ape yg best sangat masa form 2 nyh . tapi dpt classmate yg gilagila . mmg HAVOC laa :') . kalo tade budakk atif nyh , mmg sunyi lahh kelas . masa form1 pon sekelas dgn dea . ramai jgak mmbe mmbe form1 same kelas sampai form2 . kenangan yg best mase fom2 nyh is pegy raya samesame , hangout samesame*dulu tak rety na g BB , PAVI tuh sume . 


FORM 3
ramai da yg pecah belah . aliaa dah pindah . so ta dpt dengar suara ketawa dea yg macam kuda tuh . HAHA . classmate fom3 pon mmg gilagilagila jugakk SUPERB ! sume satu kepala . tak kira laki or pompan . tak mcm fom1 nan fom2 , ade yg sombong tahap cipan na beranak . =..=" . fom3 laa paling aku suke gilaa . time exam kelas kteorg mmg kaki tiru . dari depan , sampai laa ke belakang . tapi time exam , aku n de geng mmg lepak belakang jea . HAHA . senang na meniru laa derr . ade sorang mamat nyh kteorang pggil dea apek , time exam mesti dok sebelah aku sbb na meniru . da lahh tiru sume ! nasib baik ta kantoi . da lahh calon PMR  , tapi perangai still ta berubah . rindu kat zaman nyh ! zaman yg paling kelakar penah aku ad . HAHA . then lepas PMR , geng aku yg diberi nama KESENGALAN CREW , enjoy dekat templer park . mmg best . rindu kenangan nyh sume :'(


FORM 4
naek fom4 dah jadi menengah atas . dpt ramai mmber baru , means mmbe kelas laen yg tak pernah aku tegur n jumpe . mulamula masuk sume sombong tapi da lame tuh sume oke . lagi lagi dpt mmber baru redzuan tp kteorg pggil wa'ang . ta tao laa np dorang pggil cmtuh . aku pon ekodd jea . HAHA . dea nyh mmg kecoh laa  . sunyi kelas kalo takde dea .cikgu yg tengah marah terus tak jadi na mara sbb wa'ang nyh . HAHA . tpy dea tak lama , dah nak hujung taon dea pindah sbb ade kes gaduh . sunyi gilaa kelas masa tuhh . :'( .

FORM 5
tggu aku habes sch nty baru aku cerite oke ? HAHA , kalo cite skrg ta syok laa . tunggu taw ! hee ~
TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: