terima kaseh awak :'(

date : 5 march 2011 .

tarikh yang amat bermakna bg aku . sedih sangat ! lepak rumah dylah , borakborak , gelakgelak , then ttybe fon bunyi . ade text masok . 

remy : jmpe jup bole ? sy na bg sumthink kat awk , lepas nyh kite ta kn ade pape lg .
aku : ktner ?
remy : jup lg sy bgtao awk .

subhanallah . tersentap hati aku mase tuh , daripada gelak teros menanges . ye ! mmg aku mnx break dgn dea . tpy susa aku na lupekan dea . 4tahun weyy ! mcm mcm kenangan manis pahit aku da lalui ngan dea . then dlm pkol 10 , lepak uma shiera with aenn . remy kol tny ktner , n na jmpe katner . aku da bgtao tempat , then aku pon pegy laa tggu dea kat sane . 5 minit patuh dea pon sampai . dtg dgn along . borak kejap , then dea bg aku a bouquet of fererro rocher ! berat hati na amex . tpy terpakse amex :'( . muke dea nmpak cgt baru lepas nanges . aku tny np nanges , dea ckp ta nanges , baru bgon tydoe . sy tahuu awk typu ! lepas dea bg coklat tuh , sy salam dea , then dea pon balek . SUMPAH lepas dea pegy tuh , sy menanges gilagila . pegy rumah shiera balekk , sy menages gilagila , shiera nan aenn pujok , tpy dorang yg excited lebih dgn sejambak fererro tuhh . huhu . lepas tuh bole pulakk ade bunga api . cantikk gile doee ! patuh aku pon bersuara , nyh da mcm meraikan perpisahan aku jea . woot ~ lg laa nanges cm org gila . patuh rileks kejap . tenangkan paleotak nyh . then ta nanges daa ! tpy sy tetap menyesal sebab ptus nan awk , wlaupon sy tahuu awk ade pompan laen . RAHIMY BIN RAHIM , terima kasehh ntok segalanya . :'(

p/s : pic , later aku upload .

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: