malu weyy !

haha . mmg malu gilaa harini . na tahuu np ? moto shiera buadd hal laa . otw g klinik , aku yg ryder . bile na smpai kat traffic light , ttybe enjin tersekat sekat cm na mati . then lmpu merah , brhenti laa . bile da hijau jea , na jalan nyh , ttybe moto mati . aku ngan shiera ape lg , panic laa . aku da laa ta rety na start gune kaki . haha . shiera start punye start , laz lazt bole jgak . then da smpai depan klinik , mati lg . ya allah ! malu gilee . then , da balekk da ri klinik , naseb baek oke jea . patuh elok jea masok simpang tuh , moto pon mati . ape laa naseb . mmg malu sial ! terpakse kol aenn , na mntak tlg bf dea kejap . emm . lantakla dea na mara ker ta . bkn aku na kat balak dea pon --' . then kol bf dea , patuh tggu , ta dtg dtg pon . then moto da bole start . jln laa slow slow . patuh ade ramai budakk lepak , naseb baek ta mati kat situ . berhenti kat depan uma org jup , terpakse presss kuatkuat . ade mkcik tuh bebel ape tah , jln lg slow slow . then aku ckp " jgn mati kat uma idan sudaa " . idan tuhh ex aku . shiera pon bwk laa slow slow . betobetol moto tuh mati kat tepi umah idan ! tambah malu laa akuuu ! start lg smpai bole , patuhh da bole tuh , naseb baek da smpai depan lorong uma aku , moto tuh mati . emm . penadd shiera na start moto tuhh . then shiera balekk , abg dea amex . mlm tuh abg dea dtg amex moto kat umah aku , tanpe aku sedari = =' ( engadd moto hilang )
TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: