heyy YOU !

weyy , kao tao ta aku rindu kao ? kao tao ta kao nyh mcm hantu ? kao tao ta kao sllu buadd aku nanges ? kao tao ta harihari aku ckp sorangsorang bile tgok pic kao ? kao tao bile aku tydoe tedy bear yg kao bg mezty ade dlm pelukan aku ? kao ta tao kan ? nyh aku na bgtao ! harihari aku rindu kao ! aku kate kao mcm hantu cbb , harini kao ade , lepas tuh 2-3 bulan , kao hilang . bia laa ape org na kate pasal relationship kite kan , peduli hapee aku . ye ! mmg kite ta kan kawen . HAHA . tp aku syg kao laa gilaa . 3tahun tuh bkn sekejap . lame kan ? sepanjang 3tahun kite knl tuh , mcm mcm dugaan . ta sangke makin lame kite makin rapat even kao nyh perangai mengalahkan syaitan ! HAHA . aku da ckp byk kali yg aku ta bole hilang kao , kao ta phm ker ? phm kan ? oke tenkiuu . sayang kao kepengg ! kao mmg sekepala nan aku . insyaallah , nty one day , aku bwk kao lepakk nan family aku , bole kita gilaa samesame kan sayang ? HAHA .

p/s : tujuan aku tulis bnde nyh juzt na hilangkan kebosanan aku yg da sampai tahap ular bersalin kulit ! haha . at the same time *cewahh ! speaking pulakk , aku rindu gilaa dgn dea . text aku pg td juzt bgtao num baru dea jea . OMG ! saba jelaa . RAHIMY BIN RAHIM , I YOU !

YOU GOT IT SAYANGG ?!
GOOD :')
LOVEYOUDAMNMUCH !

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: