hari PANCIT sedunia :P

HAHA .mmg mcm tetttt jea harini . -,-' . mcm biase petang petang , aku nan mmbe kesayangan aku , pegy jalan jalan . ronda satu kampung . HUHU . ronde punye ronde , shiera kate tayar gelong , kurang angin . aku balik , then bgtao laa kat ayah .then ayah kate , pegy pam .yess ! merayap lagi jaoh , lagi laa aku suke . hehe . tade lesen , kalo kne saman sape na bayar ? HEE ~ pegy laa petronas kat bbs ( bandar baru selayang ) bagus laa , tade org yg gune kan pam tuh .sumpah aku ckp ta rety lgsong gune bnde alahh tuh . HAHA .sampai hitam da tgn , mcm mekanik kodd . lazt lazt , try punye try , bole jgak . TAPI ! moto shiera jea .sampai kat moto aku , hampeh !da ramai yg tggu .malu kodd !ade yg ta sanggup tggu , tros blahh .patuh ade laa macha nyh , dea pon na pam jgak.mmg mase tuhh tade na malumalu da , aku tros pggil macha tuh , suroh tlg pam kan .dea dgn muke tekejodd , tlg laa aku .yg mmbe aku , dok gelakk . da settle , aku pon ckp mekasehh kat dea . patuhh kteorang blah laa . bile da jaoh tuh , mmbe aku kate tayar pancit gile ! cilake punye macha , bkn kao pam kan tayar aku , lagi kao pancitkan adelaa ! mentang mentang aku ta tahuu pape passal moto ! mmg aku ckp , harini tayar na pancit jea . =,="


TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: