rembat !

harituh shiera & aenn ajak g selayang mall bli barang . aku da ciapciap na kuar nyh , patuh shiera tnye , mne sliper aku ? pergh ! melilau aku cari . sliper kesayangan tuhh . bnde na cpt , tros jd lambat . sakeddnye hati aku mase tuhh . abes sume org aku maki . patuh aku g cari adekk aku . then dea kate tuh mzty keje mmbe dea . dea kate mmbe dea serong kat lagong . aku pon pe lagi , na pegy lagong laa . naseb bek shiera ade moto . da smpai BBS , ade bon pulakk . mmg bertambah sakedd hati laa kan . sepanjang perjalanan , aku mmbebel jea . ade org suitsuit , aku maki gak . haha . patuh aku g selayang mall , dlm bas ttybe pulakk bole bantai sakedd perott ! pergh ! bas da laa cm rollercoaster . mmg bad day laa harituhh ! tapi aku da dpt balikk selipar aku tuhh , budakk tuh aku maki habes habes . shiera pon join ckaly . haha

nyh laa selipar kesayangan aku .

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: