MADAFAKA :D

madafaka ! haha . ttybe mencarut pulakk . bosan doe . ttybe jea mlm nyh rase sedihh cgt . ta tahuu np . emm . btw , tdy pegy lepakk . patuh masing masing lapar , aku ngan aenn pegy laa rempit ke pasa mlm jup . haha . da cmpy , na letakk helmet bwh sit , ta bole na sgkot pulakk . mcm cibai jea . then , fon aku bnyi , ade text masokk . lagu mmg bezt laa . dlm lagu tuhh ade sebot " MADAFAKA " aku biakan jela , bub na try sgkot helmet tuh . patuh ttybe mamat sebelah kteorg kcao .

sengal : sedapp lagu . haha
aku & aenn : .... ( senyap )
sengal : na bluetooth lagu bole ?
aku : ta bole !
sengal : ta bole tapelaa . haha

bodo betol . patuh na masok pasa pulakk , ade laa pakcik nyh kacao kteorg . patuh buadd bunyi kentodd . aku pandang , patuh dea kate kteorg kentodd . bangang gilaa . then pegy cari ape yg na beli , patuh nmpk gay pulakk . perghh ! jalan pelok pelok , pegang pegang . geli siall !
TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: