keje gile !

aku balek sekolah , aku terus lepak umah aenn coz aenn na dtg umah aku . ttybe remy kol aenn , tny aku ade ker ta . aku pon borakborak nan remy . dea ajak aku g ospital . SUMPAH terkejut cbb dea kne buadd pembedahan . aduhh . kesian kao syg . aku pon mggelabah balek umah , mandi , ciapciap sume . dea ta smpai smpai lg . aku pon terlelap . then da pkol 3.15 pon ta smpai lg , baru na otw . dea amex aku , then pegy ospital , dea ta bnyak ckp cbb darah gemuruh . da mcm kne parkinson aku tgok . haha . da settle kat ospital , dea bwk aku jln jln . mmg bezt ! sweet memory kodd . kteorg pegy OU . tapi sblom tuh singgah opis dea jup , na buadd pe tah . patuh otw g OU , ujan lebat pulakk . lepak kat petronas jup . perbualan kteorg :

weyh , hensem doe abg tuh .
mne ?
tuh yg nga jalan tuh .
bro , sini jup .
heh ! kao na buadd pe ?
ye , npe ?
dea suke kat abg laa . dea ckp abg hensem .
heh ! mane ade .
yker ? hai , selamat brkenalan . ( snyum cm kambeng , tros smbong keje )
hahahaha .
( ttup visor , pkolpkol remy ) bodo laa kao ! hahaha .  
 
p/s : hijau - remy . biru - abg hensem . merah - aku . 

haha . ngong pnye hubby ! then ade laa jgak mase tuh aku majok ngan dea . hehe . malu na cite . haha *gedik . then pegy OU , jaln sane , jalan sini . llu depan F.O.S , aku ckp cantek laa singlet uhh . remy kate , mne ? amex laa .mule mule aku segan kodd na amex . hehe . da org na blnje kan , aku tibai laa . mule mule amex satu , patuh remy soh amex due . patuh tawaf laa dlm F.O.S tuh . penat kodd . na pilih baju dea lg . btw , tenkiuu syg coz blnje aku . then sblom bayar , kteorg ade buadd sumtinkz . haa , na tao buadd ape ? adelaa * haih ! jgn pk bknbkn eyh . agk terkedu aku mase tuhh . patuh tyme balek , remy pulakk mngajar aku buadd cmtuh . haha . tape , nty aku try buadd . hee ~

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: