jambatan ohh jambatan !

ape na story ekh pasal jmbatan nyh ? haha . meyh dgr cite aku yg ta berape na hebadd nyh . hee ~ . hari jumaat harituhh , aku n aenn pegy hospital bcoz aku na kne xray . da settle sume tuhh , mls na balek awl , so lepak jup mne mne . mule mule na pegy summite . ade ape jea kat sane tuhh ? huh ! pape tah . masok summite , pegy beli aiskrim , then kuar tros g selayang mall . ta bole blaa . jln kaki pegy sane . penadd kodd . mcm ape jehh org na HONHON . buduss ! bkn kteorg jln tgh jalan pon . adoyhh ! rase mcm jaoh lg jea , aku da penadd da nyh . skaly aku nmpk laa jmbatan nyh . patuh aenn kate " kat sini laa aku ngn opah llu dlu , tp skunx aku tgok mcm ta kukuh jea " aku engadd kan , jmbatan tuh reput ker ape . aku pon ckp " jom jea laa , aku da ta larat na jln depan agy " aku turun , then jalan slowslow , skaly jmbatan tuhh mcm na jatuh ! OMG ! aku tros lari mcm gajah doe . HAHA . then aenn jerit . aku da gelak gile babi . aenn pon brani kan diri dea yg mmg pngecot tuh , llu kat situ . dea pon jln slowslow , skali lari mcm gajah jgak . haha . kelakar kodd dea lari . skaly , adae abangabang nyh gelak kan kteorg . huh ! SUMPAH malu siall . engaddkan tade org . rupenye abg tuh dlm lori . kteorg da jaoh dari tmpt tuh , abgabg tuh turun , then tgok jmbatan yg kteorg llu td . HAHA . mmg gilee laa .
TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: