BALA BALA !

assalamualaikum :)
nape tajuk tuh bala pulakk ?
mmg dua hari berturut bala menimpa aku . HUH !

BALA 1
hari khamis , pergi TBS amex mak fadilah yg baru balik dari JB . okay , nak pergi sana mcm biasalah kena naek kenderaan awam kan . okay malas nak citer panjang , bala nyh terjadi kat dalam KTM ! start naik KTM kat BANK NEGARA , takdelah ramai sangat . masuk jea , aku amex port kat pintu belah kiri , fadilah belah kanan . sampai kat KL SENTRAL ramai yg masuk . then sampai kat mana ntah , ade BANGLA nyh masuk then berdiri depan aku . okay aku faham takde tempat duduk n sempit . dea pegang besi tempat aku bersandar tuh , then lengan dea kat bahu aku lahh kan . aku try jauhkan bahu aku dari lengan dia , lagi dia beratkan lengan dia kat bahu aku pulakk ! okay aku rileks lagi walaupon GELI ! makin lama dia makin rapat pulakk nan aku . ttybe dia geselgesel badan dia kat aku then cakap COMELNYA . memang SIAL ! sumpah aku ckp mase tuh aku panic gila , jantung degup laju mcm nak terkeluar . nak menjerit , suara tak keluar , nak rembat , tangan kaku . adoyai , mmg menyesal tak buadd pape kat BANGLA SIAL tuhh ! KTM berhenti lama kat SALAK SELATAN , cepatcepat aku pergi kat fadilah then nangis . fadilah tenangkan aku . satu badan menggeletar mcm pakai mesin OGAWA . haha . fadilah kate dia nampak BANGLA SIAL tuh makin rapat dengan aku . agak terkilan jugak lahh sbb fadilahh tak buad tindakan :(

BALA 2
hari jumaat malam , balik daripada rawang pegi makan kejap nan ayah n adek pompan aku . order nasi putih + daging masak merah + kangkung belacan + telur dadar . okay pendek kan citer , masa tgh makan , boleh pulakk aku terjumpa ULAT yg betuk mcm cacing kat sayur yg aku nak makan tuh . nak muntah aku dibuaddnya , lepas tuh ayah panggil org tuh mintak nasi lain . sumpah lepas nyh taknak order sayur lagi . HUH !

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: