OHH ! PENADD .

assalamualaikum :)

penadd gilaa laa weyy ! engad baru jea nak lari daripada dtg saringan lontar peluru tuh , tuptup budakk rumah merah tuh dtg kelas n bg nombor bertuah aku . M1235 ! adoyai , terpaksa lahh pergi kan . shamila yg teman aku . thanks kawan :) . act , aku saja jea nak masuk sebab nak dapat markah koko . HIHI . ye , bola tuh berat dan aku kalah ! HAHA . tepuk laa weyy ! *gilaa kejap act , aku semangat sangat nak main sebenarnye , tapi disebabkan dua orang duda aku ada , so terus hilang semangat aku . bukan ape , malu laa . HAHA . gedik kan ? yg sorang men lontar peluru jugakk , oke laa myb takdela nak usha aku kan . tp yg sorang lagi semak jea dtg nak snapsnap pic org . tahuu laa pakai fon baru --' poyo jea . btw , harini hidup aku dipenuhi dengan warana  MERAH . ohh ! suka sangatt ! HIHI . emm , jari aku dahla sakedd . ape punca pon tak tahu laa . :'(

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: