TERKENA AKU !

assalamualaikum :)

oke , dah berapa hari aku stay rumah dylah sbb temankan dia . harini rasa nk makan sedap laa pulakk sbb malas nak masak . haha . so kiteorang pon pegy laa makan kat RUMPUN SELERA . aku pilih lauk pon budget budget . tengah makan , boleh pulak dylah kate duit tak bawak . perghh ! tak senang aku nk mkn . then bila nak bayar , semuanya RM11.00 . GULP ! aku ade RM5.00 , dylah ade RM2.00 jea . mmg gilaa lah kan ! sekali dylah kuar kan RM50.00 . mmg cibai betul lahh . menggelabah aku . dea gelakgelak kan aku . then pegy laa kedai nak beli barang . blablabla . sampai kat rumah , dylah keluarkan gulagula yg dea beli tuh . dea kate sedap . dea bg laa aku 3biji , gulagula tuh kecik jea . aku pon dengan slumber makan . amex kao ! masam gilaa . gulingguling aku atas katil . dylah gelak kan aku gilaa babi . SABAR jela , harini dua kali dea kena kan aku !

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: