saya sayang awak ;D

assalamualaikum :)

makin lama makin malas dah nak update blog . yela , malas nak menaip . hihi . nyh update pon saje sukasuka . nak cite pasal apa erk ? hmm . haa ! nyh nak citer pasal sorang mamat nyh laa :)

aku start kenal dia kat tagged . text laa kat tagged tuhh . then add fb dia , dia add ym aku . so , chat laa . start dari situ , boleh kate harihari kiteorang chat . dia minta nom fom aku , aku dgn gatal pon bg lahh . tp tak selalu cntct pon . chat kat ym jea . malas nak citer panjang . td aku meet nan dea . lepak kat metro . then balik , amex adik dea n hantar adik dia pergi tuisyen . rupanya rumah dea depan rumahh mmbe aku (shiera ) . agak terkejut n kelakar jugak lahh . haha . then kiteorang pergi brem mall , tengok movie citer FLAT 3A . takde lahh seram mana pon . then dalam 11 p.m lebih balik , aku mintak dia belikan nasi . hihi . uhh ! dea buadd aku mcm gf dea pulakk . haha .

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: