MACAM MACAM STORY :')

ohh HYE ! assalamualaikum semua .
cehh , baik pulakk aku kan . emm , dah lama tak update blog . malas kodd . hehe . so cner nan cuti korang ? mesti enjoyy habess kan ? :')
________________________________________________________

oke , now dah FREEDOM ! yes , masa mulamula dea lepaskan aku , aku menangis tak berhenti . tak tahu kenapa perlu aku sayang org macam dea . oke laa , terima jela nan redha kan . now , aku try happy kan balik diri aku . alhamdulillah , dapat paper exam yg gagal pon aku boleh lagi senyum . HAHA . dah boleh lupa dea sikitsikit . buadd apa aku nak sedih , bazir air mata sedangkan dea tengah happy deangan KEKASIH PUJAAN dea kan ? aku just bole doakan korang bahagia laa sampai akhir hayat .

--------------------------------------------------------------------

takziah buat arwah FILDZA . kawan adek aku yg dah menghembuskan nafas terakhirnya pada 9JUNE harituh . arwah kemalangan teruk . semoga roh beliau ditempatkan bersama org yg beriman .



TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: