KL GANGSTER !

ohh hyee ! hee ~
semalam pakcik lepat tuh ajak pegy tgok movie laa pulakk kan . ttybe jea , bkn nak bgtahu awal awal . oke aku pon on jea lahh . dea ajak tgok KL GANGSTER , aku pulakk memang nak sangat tengok cite tuhh . dea suruh bg cadangan nak tengok kat mana . macam biasa , sape yg kenal aku , aku akan jawab " ENTAH " . haha . menyinga jea kan ? dea yg ajak kita keluar , dea tanya kita . mmg tuh jela jawapan nye . HIHI . oke , dea pon bwk aku g BREM MALL --' . tak suka tempat tuh , bkn ade pape pon , harap jea besar . tp semalam pergi okelah . ttybe jadi suke pulakk . HIHI . tengok movie pukul 6.30 p.m . oke , masa nga syok layan citer tuh , pakcik lepat nyh boleh pulakk men tutup tutup mata aku . bengang gilaa ! dea ckp "awk patotnye tak boleh tengok citer nyh laa , awk dahla ganas , nty tambah ganas ." huh ! mana ade aku ganas . memang tgn tak rety dok diam laa pakcik lepat nyh*jgn pk laen oke ! geram jea aku . patuh bebel sorangsorang , aku buadd dono jea . HAHA . cian dehh ! then dlm pukul 8 lebih movie pon habis . so , dea tny aku nak mkn tak ? aku ckp taknak . so dea bwk aku jalan pusing KL . syokk ! aku memang suke ronda KL malammalam . tapi sakedd pinggang --' dengan jalan yg jem . pakcik lepat nyh bole pulakk men cilokcilok . aku membebel jea kat belakang , then dea pegi ckp kuatkuat " tumpang lalu , kaklong mas nak lalu " HAHA . btw , tenkiuu pakcik lepat . awak dah buadd saya happy gilaa malam semalam :') ♥

p/s : pakcik lepat tuh nama dea najib . HIHI . dah nama fb dea lepat ubi kan . aku nan dea just kawan :)

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: