SEKOLAH sekolah SEKOLAH !

oke . tadi exam perdagangan . susah laa jugak , tapi apakan daya buadd jela . sape suruh tak study kan . hehe . tgh buadd exam tuhh , ttybe rase nak lelap . menantok gilaa . tp mase tuh MR.J pulakk jage exam . adoyai , jangan harap laa dpt tido walaupon dah siap . aku dah tersengguk-sengguk , tak taola dea perasan ker tak sebab aku duduk depan sekali . kelas kiteorang tak duduk ekodd abjad pon . yela , kelas degil . hehe . aku asek tengok jam jea , bile laa dea nak kuar , aku dah tak tahan dah . patuh dea bangun jea dari tempat duduk dea , aku terus tido . perghh ! syoknye , tido mati kodd . haha . lame jugak laa aku tido , cikgu Z baru nak kejoddkan aku , aku dah bangon . 

macam biase keje bahan membe jea . aku bahan membe yg aku rapat jea , yg dah kenal pangai aku . man kate TEKNIK MEMBAHAN AKU DAH TIPTOP dah sekarang . haha . tak bole blah . yela , dea dah berminggu tak masuk kelas sebab bz nan sofbol jea kan . sampaikan nak jawab exam aku boleh kate "man , jgn risau , pasal sofbol jea yg kuar" . HAHA . menyirap jea dea . td bahan dea pasal FB . yelaa , saje usikusik dea . dea takde FB , tak rety pon bndebnde tuhh . dea sendiri mengaku yg dea bute IT . alaa , macamlah kiteorang tak boleh ajar kao man .

perdagangan 1 , mase tengah jwb exam otak aku dah ke laot . mate aku fokus kat soalan , tp otak pk bende laen . so aku tak tao ape aku baca , yang peliknye tak nantok pulakk . excited sangat nak pegy PD , asek pk PD jela . adoyaii ! 

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: