HILANG tapi dah JUMPA ! HAHA

assalamualaikum :)

nak cerite nyh pasal kehilangan harta benda yang amat penting . nak tahu ape ? IC ! . haha . tuh laa , aku cuai sangat . dahla cuai , pelupa pulakk tuhh . adoyaii . punye laa berpeluh peluh aku cari IC aku tuh . semua aku geledah . abeh bersepah bilik aku . tapi tak jumpe langsong . aku dah naek gila dah . aku taknak digelar PATI . haha . nak kuar , baru terhegeh hegeh nak cari . dah penadd cari , tak jumpe jugak , pasrah jela . haha . dah nak kuar , selongkar beg sch jap sbb nak amex perfume . cari punye cari , perfume aku tak jumpe , then aku jumpe IC ! haha . punye lahh excited . fuhh ! naseb baek . perfume pulakk aku cari bagai nak gila . naseb baek jumpe .  dah jumpe IC , aku terus simpan dalam purse . hehe .

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: