HELL-o BITCH , read this !

oke mmg aku panas gila dengar citer adek aku . dea balik sch , ttybe tanya aku

eqa : kaklong bengang tak kalao ade org tuduh kaklong mencuri sedangkan kaklong tak buadd pon ?
aku : tanye soklan bodoh . mestila bengang . nak citer , citer jela .*yes , aku mmg suke marah dea . cian dea .

then dea citer lahh . citer dea agak belitbelit jugak lahh sbb dea ckp laju . haha . dea kate mmbe dea men soroksorok dompet , then bila dah dpt dompet tuh , duet mmbe dea RM50 hilang . patuh secara otomatik dorang tuduh adek aku . but why ? kenapa adek aku jd mangsa sedangkan dea tak join pon korang men soroksorok tuh . dorang cek poket adek aku , cek stokin tp tak jumpe . adek aku pon kate yg dea tak amex . then korang suruh dea amex wuduk , pegang al-quran patuh bersumpah . dea buadd kan ? then korang still tak puas hati . KENAPA ? sampai menanges dea korang buadd . then korang tak kasi dea mengadu kat kakakkakak dea . apesal ? takodd ? korang tggulah hari isnin nyh ehh . cukuplah sekali aku dah warning harituh . mmg lepas nyh koe tengoklah ape aku buadd . adek aku tuh dahla pendiam , tak ramai kawan . ye , dea susah nak bergaul nan org sampai kadangkadang aku pon marah sbb dea tak rety nak berkawan ! sumpah aku bengang gila babi nyh . 

nah amex nyh !



TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: