PWTC wokk !

kalau di ikodd kan hati mmg tak pegy PWTC tuh cbb tade duet lahh :'( . then semalam , tgh syok tidoe , ttybe BUZZ ! fon vibrate lahh ade text masok . naseb baek terjaga , kalo tak ? hmm . usha lahh sape yg text , rupenye shiera .

her : weyy , kao tao tak nak pegy PWTC ?
me : tak .
her : tp kao tao kan bangunan tuh yg mane satu ?
me : tao .
her : jom weyy . aku support tambang , mkn sendiri .
me : oke . tggu jup aku na mandi .
her : oke .

then aku punye lahh menggelabah bangun , mandi , jemur kain sume , siapsiap . then text shiera balekk .

me : weyy , na tggu katner ?
her : aku amex kao laa . da ciap ker ?
me : dah .
her : oke tggu jup .

aku kuar , then tggu kat depan umah makcik aku*sebelah umah aku jea . punye lahh lame tggu minah nyh . engad na bekpez laa kejap kan , sbb engad dea lmbt lagi . usha fon ade text .

her : aku otw .

patuh shiera pon sampai . da sampai umah dea , dea text aenn suruh tggu kat bustop , aenn kol then ckp baru na ciap . adoy , tuh aku ckp nan shiera , tao td aku mkn dulu . patuh dea bole ckp , laa , bkn na ckp kao nak mkn . nak mkn ker ? nasi goreng ade nyh . aku yg tgh lapar , mengiyekan aje lahh . huhu . then na mkn sume , gerak laa pegy bustop . dlm 10 lebih kiteorang gerak . then mase dlm bas , ade lahh india nyh dduk depan kiteorg . dea dduk jea , kerusi tuh goyang*skru dah tercabut . dah tao kerusi tuh dah nazak bkn nak dduk tmpt laen . kiteorng kat belakang nyh punye lah tahan gelak . naeb baek budak kat sebelah dea kecik , kalo tak da roboh dah kerusi tuh . mase otw pegy sogo pulak*sampai sane tukar naek LRT bas kan ade lalu chowkit . then nampak lahh LADY GAGA  . mmg tak bole blah . LADY GAGA tuh BAPOK . kiteorang gelarkan dea LADY GAGA sebab warna rambut dea mcm LADY GAGA . kiteorang usha jea dea , patuh ttybe dea bole menari pulakk kat ctuh . mmg gelak besar lahh kiteorang . BLABLABLA . then da sampai sogo , terus pegy lrt , beli tiket sume , sempat lagi snap snap . then da sampi PWTC , humanghai ! ramai gilaa lahh . sampai jalan pon da mcm penguin . HAHA . ronda lahh satu PWTC tuh . shiera nan aenn beli buku rujukan . aku tgok jea . sbb tak bwk duet :( . then da settle sume , cari lahh jalan keluar , mase tgh turun escalator , nmpk LAH AHMAD . hensemnyeeee ! aku dahla minat gile kat dea . dpt tgok dari jaoh pon jadilah . hee~ keluar jea dari PWTC tuh , hujan pulakk . tapi tak lebat lagi . kiteorg singgah the mall jap , nak mkn . engad nak mkn kfc , tpy tak jmpe pon . then masinmasing kate mkn kfc yg deakt sogo tuh . keluar dari the mall , hujan lebat gila bhaii ! buku sume masuk dlm beg*nasib baek bwk beg besar then redah laa . cepatcepat lari pegy lrt . naseb baek tak jaoh . mmg sexy lahh sume . HAHA . da basah kan . sampai jea sogo , hujan still lebat . mase nak turun tuh , lineclear kat tangga tuh , snap snap lagi . then pegy foodcourt sogo , beli nasi ayam . dah mkn nasi ayam , mkn ABC pulakk share 3 org . nak balik tuh beli lagi kopok lekor .byk betol mkn harini . HAHA . mase tgh mkn kat foodcourt tuh nmpk OSMAN  KERING . alaa , yg pelawak tuh . tak kenal eyh ? tak kenal takpelah . dlm pukul 6 lebih kiteorg pon sampai selayang .

p/s : panjangnye cite aku . hee ~ . gambar dekat aenn . so , later upload kan fb jea . :)


TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: