HOSPITAL SELAYANG !

penadd ~
mmg takk ahh kan !
pg pg da bgon hantar adekk aku pegy sch , then balek tgok ade manusia dlm toilet .
masuk bilik then sambung tydoe jup .
patuh pegy mandi .
appointment pukul 8.15 .
jam da pkul 8 .
atoyai !
sudaa lambat nyhh .
mintak tolong acap teman kan . *sorie bie .
then da ciap , keluar , ayah tegur .
" koe pegy dgn sape ?"
" sorang jelaa , nek teksi "
" bia ayah hantar "
atoyaii ! cepatcepat kol acap .
" u , teros pegy hospital laa , ayah i na hantar laa pulakk "
" alaa , i da na sampai da nyh "
aku teros letakk .
sepanjang perjalanan tuh , aku text jea acap .
dea ta rep , cbb tade kdit .
then aku da sampai hospital .
tgh tggu num giliran , dea pon sampai .
tercegat kat pintu masuk tuhh .
fuhh ! selamat dea dtg . kalo ta , mati kutu aku kat sane sorangsorang .
dari pukul 8.15 sampai pkul 12 dekat sane .
tggu num aku punye laa lame .
then da masuk dlm , doc cek mate .
da cek cek sume , dea suruh aku bace num nyh .
aku bace laa .
then page seterusnye , mmg aku ta nmpk num lgsong .
patuh bole pulakk doc tuh kate "bute ker ?"
CIBAI punye doc .
then da settle sume . *dlm masa yg agak lame oke !
pegy selayang mall , mkn jup .
then pegy klinik .*teman acap pulakk
then teman dea hantar resume .
then balekk .
SUMPAH TA LARAT !

------------------------------------------------------------

and you bie , anje tao bie mara + jeles kan sbb mntak tlg dgn ex anje ?
so , i'm sorry dear .



TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: