BEREBUT

haih ! ape nak jadi laa kan nan budakbudak sekarang nyh . nyh aku na citer pasal cousin aku . kteorg pggil dea kakngah , dea baru fom2 . minah nyh mmg kerek lahh . mase aku kecikkecik dulu *of coz dea lg kecik kan ? dea suke carik pasal nan aku . sllu gado . now , masingmasing da besar kan , kteorg jd rapat pulakk . tp dea nyh gangster cket . HAHA . suke carik pasal nan org . kat sekolah pon selalu gaduh . adoyai , nak jadi ap tah budakk nyh . EHH ! LARI TAJUKK SUDAA .

kelakar kodd budakbudak nyh . cousin aku nyh mmg jenis dengki dgn org yg lebih drpd dea . penah sekali , dea jeles kodd sbb aku sllu pakai shortpants kat rumah*dalam rumah ye ! , dea pon na tiru aku , dea pegy rembat shortpants aku . mase tuh shortpants tuh kat ampai , baru pas basuh . adek aku yg nmpak dea pakai shortpants tuh . aku punye bengang , pegy lahh umah dea . tao pulakk dea menyorok kan . lastlast aku mengadu kat mama dea*makcik aku lahh , padan muka kene bebel . aku suruh dea basuh seluar tuh , then bg balik . EHH ! LARI TAJUK LAGI !

oke oke , aku cite yg sebenarnye . mmbe cousin aku nyh baru beli g-shock . alahh , g-shock TIRUAN jea pon . cousin aku nyh pon pinjam laa kejap . then dea ta pulangkan balik kat mmbe dea . esok tuh , cousin aku nyh pegy bagi jam tuh kat bf dea . mmbe dea mengadu lahh kat aku . then aku kate lahh , "kao ckpla nan mama dea . kao nak takodd buad pe . barang kao kan ?" . dea senyap . patuh aku kate lahh g-shock tiruan pon na berebut . berlambak lahh kat pasar malam tuhh , 10iget jea . then dea kate "kite beli kat tmpt laen lahh . rm35" . HAHA . aku pon ckpla , g-shock ori harganya BERATUS dek oii . patuh dea senyum jea .
TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: