cerita jom masuk U !

halo halo ! harituh aku na cite pasal karnival tuh kan ? haa ! meyhh sini dduk diamdiam , bace cerite aku .

mule mule bincang gn fieka , dylah cbb na pegy nan bf fieka . tumpang kete balak dea laa . oke , kteorang pon set . mlm tuh mintak izin parents , sume kate bole pegy . then fieka kate tggu dpn sch pkol 7.45 . aku pon oke laa . edok tuh , aku bgon pkol 6.50 , ttybe fieka text bgtao pkol 7.30 . aku punye laa kelam kabott g mandy . then , da settle , g kedai jup beli topup , kol fieka . patuh fieka kate pkol 9.30 ! FUCK kao laa ! penadd aku bgon pagi pagi , mggelabah bagai na mati . kol fadilah , ta angkat . mmg tydoe mati pompan nyh . 18 kali aku kol dea , baru bgon . then ttybe kate ta na tumpang fieka ! SHIT ! lagi sorang yg menyakeddkan aty . then aku kate , kalo na naek KTM , kao dtg uma aku sekarang , aku mlas na gerak g uma kao ! dea pon dtg .
nek KTM kat bank negara , turun kat serdang , then tggu sum1 . sampai serdang pkul 11 lebih , dea sampai dekat pkul 1 . berape lame kteorang tggu ? tapela , aku malas na gado .then gerak laa pegy MINES EXHIBITION CENTRE . sampai sane , nmpak ramai yg dpt beg ungu . aku na jgak ! cari punye cari , ta jmpe . then tanye org , jmpe jgak . da sampai tmpt yg d tuju , meronda lahh kami . aku cari yg bahagian nursing jea . aku minat sgt ! sume bahagian nyrsing aku bolot . hehe . penadd laa na cite panjangpanjang . nyh pon byk aku skip cite . tgok jela ape yg aku dpt .

|
|
|
|
V

klik untuk tumbesaran yg sehadd :)


TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: