cried again :'(

smlm , aku baru jea na lelap , ttybe ade text masukk .
na tahuu sape ?

1message received
Remy
11.30 p.m
...............................................

remy : 220910 - 050311 ... GAME OVER
aku : tahniah .
remy : y ? sptotnye sy yg ucap tahniah kat awak .
aku : cbb ape ?
remy : da ade pgganti .
aku : emm
remy : apesal mengeluh ? kan da hepy skunx . dak tuh pon cam baek , byk bg dorongan . da ckup perfect . ape lg ?
aku : pape pon tenkz ntok sume . halalkan ape yg da mot bg kat cux . hope mot ta lupe cux .
remy : ta kesah pon . sy ta kan pena lupekan awk , but 1 mase nty , kite akn lost cntct , tuh jea .
aku : emm
remy : cayelaa . bnde tuh sume akn berlaku . sy n awk ngan khidupan masingmasing .
aku : pape jela mot . na ta na cux kne time .
remy : sy doakan awk bhagia . paznyh kite kne jarang cntct , nty bf awk jeless pulakk
aku : jarang cntct ? mmg mot ta kn cntct cux da . cux tao
remy :np ckp cmtuh ?
aku : ntahla .
remy : np ? luahkan jela . da cmnyh pon , ta kan maseh na luahkan kat blog ?
aku : da tade ape na d luahkan da . kalo ad ckali pon , bia laa org cmpan cndry .

then dea ta reply , aku termenung , then sedarsedar jea da pagi .

TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: