hangout with lovely beztie :D

janji pkol 10 , tpy pegy pkol 11 lbeyh . tape laa , jnji dpt pegy kan . na kuar awl pon cbb na tgok movie , takodd tiket abez . aku ngan shiera pegy mid . agak bosan laa cbb kteorg brdua jea . mulemule fadilah na ekodd , tapi dea na balik pkol 5 . aduhh ! awlnye . boring balik awl . naseb bek kejap jea da dpt bas . dlm bas ade pulakk laa ank ank keling nyh memekak. aduhh ! sakedd pale aku . tapi bezt dgr dorg speaking . comel jea . huhu . ta lme tuh dorg pon turun . fuhh ! lega . tggu KTM pulakk kat bank negara tuh agak lame laa . panass doe ! huh ! bile train da cmpy naseb bek ade tmpt dduk . tahuu tahuu jea da cmpy . aku pon ta pasan . mengelamun kodd . huhu . ramainye org . da sampai tuh , kteorg jalan lau laju pegy movie . bile da naek ats ... wahhhh !! bapak panjang gile bratur . aduhh , aku ngan shiera da risau takodd tiket abehh . act , kteorg na tgok khurafat . berator pnye berator , aku terpandang laa sorang mamat nyh . mmg aku puji abeh laa . hensem doe ! aww ~ haha . patuh dea toleh tepi . aku agak terkejut . tahuu np ? muke mcm abg sdare aku . then , aku perhatikan jea dea . bile dea pusing jea , mmg betol tuhh dea . dea pandang aku dgn muke yg tkejot . hehe . peace ! . dea pon berator na beli tiket . dea na tgok cite haq . dea beli tiket , tros masok . aku dpt tiket pkul 5.45 . aduhh . lmbt nyee . tape laa . dpt dduk dpn pulak tuhh . aduhh sakedd tengkok bhai ! lepas beli tiket kteorg na g mentedarah dulu . kebulur doe ! haha . pegy KFc , bapak ramai . tade tempat kosong langsung . pegy mcD , same jgak . pegy KFC balek , tercegat jea kat depan tuh mcm guard . ade keling nyh da abeh mkn ta rety na berambus cpt cpt da tahuu org ramai na mkn . berdiri pnye lame , ade jgak empat . tapi kena mengadap org lalu lalang . ahh ! peduli ape aku kan . aku pon pegy laa beratur na beli KFC , shiera jage tmpat . pnt aku berator . emm . blablabla . tgh mkn , org yg lalu pandang pandang . menyinga pulakk aku . mmg sumpah seranah aku keluar laa kan . agak lame laa kteorg mencekik . hehe . padan muke org org yg nga tggu tempat dduk tuh . haha . tgok jam baru pkol 2 lebih . movie start pkol 5.45 . adoyy , mne na pegy nyh . jalan sane , jalan sini . boringnyee .blablabla . pkol 5 naek atas pegy beli popcorn then tggu . time tgh tggu tuh , ade pulakk sakai sakai laot nyh memekak mcm ta pena g movie . aduhh ! serabot laa weyy . gedik sane , gedik sini . ckp sebole bole na satu mid tuh dgr . erghh ! da masok , sakai sakai td pon tgk cite yg same . sebaris ngn kteorg pulakk tuhh . aduhh ! sakedd jiwa aku . movie pon da start , uhh ! mmg seram . jerit jea lebihh . ta bole blah yg laki pon jerit gak . haha . mcm pondan tahuu ! cite tuh abeh dlm pkol 7.15 . kteorg pon tros balik . tggu KTM lame doe . bole pulakk ade pengumuman kate train rosak . aduhh ! mmg panass doe . bile KTM da sampai , ya allah ! mcm lembu masok kandang . tolak tolak . ta rety na saba . sekali da kne sound baru tahuu . da sampai sogo , singgah jalan TAR pulakk . na beli tudung . ta ckup duet pulakk . hehe . bwk RM50 tggal RM6 ea . haha . da penat jalan , kteorg pon balek . sampai uma dlm pkul 10.30 . fuhh ! mmg penadd sgt berjalan harini :) . ENJOY !
TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: