together gether :)

yeahh ! harini , hangout same jantong hati plus cinta hati plus nyawa aku . rindu gile ohh ! hee~ . sbnrnye na cite satu insiden nyh . huhu . mase kteorg atas moto , na pegy ***** , lampu merah , so kne brenti laa kan . kteorg borakborak , sekali ade mamat cine nyh bg kertas . aku ingat kertas ape , rupenye tanya jalan . ttybe lampu hijau pulakk , kteorg brenty laa tepi . aku rase dea bisu , tapi remy kate ta kodd . dea cina singapore tuhh . tpy ta rety speaking . dea tersekat kat lmpu merah , so , kteorg tggu laa kat tepi jalan . ttybe ade polis pulakk , kteorg blah laa , tggu kat bustop warta . lame laa jgak tggu mamat tuh . tpy bayang pon ta nmpak . kteorg pon blah laa . alamat yg mamat cina tuh cari ade kat kteorg . haha . kesian dea . ta tao laa ape jd . aku rase dea bisu , cbb kat kertas dea ade tulis *tlg lukis , sy tak faham* . tapi , kalo org bisu kan mesti pekak . tpy dea ta pekak pon . confuse ! kteorg rasa bersalah kodd sekarang . huhu . dlm pkol 6 tuh , aku ajak remy pegy taman metro . ramai gile . then ade pulakk org kumpul ramairamai , ade budakk tuh ckp kes gado . remy pon lalu laa kat situ , aku nmpk ade org baring , kaki dea terkoyak ! aduhh ! seram akuh tgok .
TENKIUU FER READING SAYANG ♥ SUKA ? LIKE LAA :')

No comments: